تراختور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

غلامرضا سمندر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد حضور کریم باقری در تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: پیشنهاد حضور کریم باقری از سوی سرمربی تیم رسول خطیبی داده شده و خود خطیبی نیز با باقری صحبت کرده است تا در چند بازی آینده تیم گسترش فولاد تبریز، کریم باقری در کنار تیم حضور داشته باشد.

وی افزود: کریم باقری از اسطوره‌های فوتبال آذربایجان و ایران بوده و خود وی تمایل زیادی به پیشرفت فوتبال تبریز و صعود تیم‌های تبریزی به لیگ برتر داشته و نسبت به تیم‌های فوتبال تبریز لطف دارند.

با نیت برد به اهواز می‌رویم

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: با نیت برد و تداوم صدرنشینی به اهواز رفته و باید اذعان کنم تیمی که می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند، باید در تمام بازی‌های خود برای کسب سه امتیاز وارد میدان شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیمش مقابل سنگ آهن بافق اظهار کرد: با این نتیجه و توقف الوند همدان، اختلاف امتیازات با نزدیک‌ترین تعقیب کننده تیم ما به عدد چهار رسید و برای صعود به لیگ برتر باید فاصله امتیازات را با رقیبان‌مان حفظ کنیم.

وی در مورد حریف بازی قبلی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: سنگ آهن بافق یزد در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده بود و  با روحیه بالایی به تبریز آمده بود، ولی تیم ما نیز برای کسب سه امتیاز و تدوام صدرنشینی راهی میدان شده بود که به لطف خدا این پیروزی شیرین حاصل شد.

سمندر به حواشی اتفاق افتاده در این بازی پرداخت و اظهار کرد: ضربه پنالتی نیمه نخست تیم مهمان به هیچ عنوان خطا نبود و اگر خطایی هم از سوی بازیکنان ما انجام شده باشد، 100 در صد بیرون از محوطه جریمه بود، با این وجود کادر فنی و بازیکنان ما اعتراض شدیدی به این موضوع نشان ندادند.

وی تصریح کرد: اما در نیمه دوم کادر فنی تیم سنگ آهن بافق یزد نسبت گل دوم ما اعتراض داشتند و معتقد بودند که این گل آفساید بوده است، در حالی که همگان شاهد هستند در این بازی تصمیمات داوری بیشتر به ضرر تیم ما بود و نمونه آن پنالتی نیمه نخست تیم حریف بود.

مدیر باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: من برای آقایان پیروانی و ابراهیمی احترام خاصی قائل هستم اما به نظر من اعتراضات آنها فرافکنی بیش نبوده و تیم ما حاکم میدان بود و مستحق دستیابی به سه امتیاز این بازی بود.

گسترش فولاد تبریز با برد مقابل سنگ آهن بافق یزد با 39 امتیاز در صدر گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد. این تیم در هفته بیستم، روز شنبه 28 بهمن میهمان تیم استقلال اهواز خواهد بود. بازی رفت دو تیم در تبریز با دو گل به سود گسترش فولاد تبریز به اتمام رسیده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس